2016-09-16

ALBANIA, Kruja

Kruja castle V-VI c.



From Monika

3 komentarze:

Joanna pisze...

Piękna widokówka, a groźne skały w tle dodają jej uroku. Ciekawie jak się mieszka w tak usytuowanym miejscu?
Dziękuję za pocztówkę, sprawiła mi miłą niespodziankę :)

Kinga On Tour pisze...

Świetna miejscowość i piękna pocztówka! Mam jedną kartkę z Albanii, ale jeśli pamięć mnie nie myli to jeszcze nie pokazałam jej na blogu. Jakoś nie mogę się z niczym wyrobić :p

Monika pisze...

Co ciekawe, to ja wysyłałam tę kartkę, będąc w Durres, a nie Monika Sz., bo to chyba ona jest nadawczynią, nie?
Jak byłyśmy w maju razem na Bałkanach, to zupełnie zapomniałam zabrać wypisane pocztówki ze sobą, które planowałyśmy wysłać przy drugim wjeździe do Albanii. Na szczęście, jechałam w tamtym roku jeszcze raz do Albanii i Kosowa, tylko we wrześniu, stąd różnica w dacie na pocztówce i stemplu.